1 v28

مدیرعامل وهور در جمع مدیران نهادهای مالی توصیه کرد: تمامی سرمایه‌گذاران بازار سرمایه، سهام برقی در سبد خود داشته باشند

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، دکتر «محمدتقی بابایی» مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور همراه با معاونان و مدیران ارشد شرکت، هیئت 35 نفری متشکل از مدیران نهادهای مالی بازار سرمایه را در برنامه بازدید از نیروگاه گوهران سیرجان که با سرمایه‌گذاری تابان هور در حال ساخت است را همراهی کرد.

این هیئت ضمن بازدید از بلوک اول و بلوک دوم در حال ساخت این نیروگاه سیکل ترکیبی و حضور در اتاق کنترل، در جریان چگونگی فعالیت نیروگاه قرار گرفتند.

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور سپس در این جمع با بیان اینکه متوسط قیمت برق نیروگاه‌های حرارتی و سیکل ترکیبی خریداری شده از ما در امسال، کیلوواتی ۱۰۶ تومان به اضافه ۱۸ تومان هزینه آمادگی است، افزود: با توجه به فشار زیادی که روی نیروگاه‌ها برای آمادگی و نوسازی وجود دارد، امیدواریم که این قیمت‌ها در سال ۱۴۰۳ تغییرات جدی داشته باشد و نرخ برق ECA برای صنایع بنا بر ابلاغ جدید وزارت نیرو در امسال 2 برابر شده است؛ چراکه مجموعه دولت به این جمع‌بندی رسیده است که نرخ برق باید به سمت واقعی شدن پیش برود تا از درجا زدن و فرسودگی نیروگاه‌ها جلوگیری شده و انگیزه سرمایهگذاری مجدد در صنعت ایجاد شود.

دکتر بابایی ادامه داد: با سرمایه‌گذاری بر اساس مکانیسم BOT با منطقه صنعتی معدنی گل‌گهر و با سنکرون واحد نخست گازی بلوک دوم نیروگاه گوهران سیرجان، به‌زودی ۱۸۳ مگاوات نیروی برق به ظرفیت تولید نیروگاه‌های زیرمجموعه وهور اضافه می شود. این نیروگاه سیکل ترکیبی، دو واحد گازی هر کدام به ظرفیت ۱۸۳ مگاوات و یک واحد 180 مگاواتی بخار دارد.

مدیرعامل هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور با تاکید بر اینکه ارزش جایگزینی نیروگاههای وهور، حدود دو برابر قیمت سهم در تابلوست، گفت: البته خالص ارزش دارایی‌های شرکت ۳60 تومان تخمین زده می‌شود و سهام شرکت با قیمتی در حدود نصف در فرابورس در حال معامله است.

دکتر بابایی با تشریح برنامه راهبردی شرکت برای این هیئت بازدید کننده، اضافه کرد: در حال حاضر در ۱۲ ساخت‌گاه دارای موقعیت ممتاز، در حال ایجاد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت مجموع 500 مگاوات هستیم.

وی در پایان سخنان خود خطاب به مدیران نهادهای مالی بازار سرمایه، گفت: توصیه می‌کنم که تمامی سرمایه‌گذاران بازار سرمایه، سهام برقی در سبد خود داشته باشند، چراکه صنعت برق در آستانه پوستاندازی است و شرایط متفاوتی را هم به لحاظ قیمت و هم نوسازی و دریافت مطالبات پیش رو دارد.

 

ثبت افزایش سرمایه شرکت

افزایش سرمایه 76.176.283 میلیون ریال ثبت شد.

با عنایت به صورتجلسه هیات مدیره مورخ 1402/06/01 و مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1401/09…

پیام تسلیت مدیرعامل هلدینگ تابان هور در پی شهادت رییس‌جمهوری و هیئت همراه

 

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور در پیامی شهادت خادم ملت، حضرت آیت‌الله رییسی و هیئت همراه را…

تشکیل جلسه کمیته سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت انرژی امید تابان‌هور

هفتمین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور (وهور) با موضوع بررسی مناقصه 4500 مگاواتی سازمان ساتبا برگزار شد.

افزایش 4.5 درصدی ارزش سهام «وهور» در بازار بورس

ارزش سهام شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور (وهور) پس از انتشار خبر برنده شدن این شرکت در سبد شماره 4 مناقصه عمومی سرمایه‌گذاری در …

پیام تبریک مدیر عامل تابان هور به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامیداشت مقام پدر

 

         علي اي همـاي رحمت  توچه آيتي خدا را         كه به ما سوا فكندي همه سايه ي هما ر    

          دل اگر خداشناسي همه در …

آقای دکتر بابایی به عنوان نایب رییس - هیات‌مدیره سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق انتخاب شد

 

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، در جلسه اعضای هیات‌مدیره سندیکای شرکت های تولید کننده برق، با حضور اکثری…

بازدید مدیرعامل هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور از نیروگاه شهید باکری سمنان

مدیرعامل و نایب رییس هیئت‌مدیره هلدینگ مدیریت انرژی امید تابان هور به همراه مدیرعامل شرکت تولید و توسعه پویا انرژی از نیروگاه سیکل…

پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ تابان هور به مناسبت عید غدیر خم

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور، دکترمحمدتقی بابایی مدیرعامل هلدینگ تابان هور طی پیامی روز عید غدیرخم را تبر…